Marketingová strategie firmy Feko LT a rozšíření její působnosti do německého pohraničí – Markéta VINŠOVÁ
Markéta VINŠOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy Feko LT a rozšíření její působnosti do německého pohraničí
The marketing strategy of Feko LT and it´s extension to the German borderland
Anotácia:
Bakalářská práce na téma ?Marketingová strategie firmy Feko-LT a rozšíření její působnosti do německého pohraničí? obsahuje rozbor marketingových nástrojů, které podnik používá pro existenci v dnešním světě.Cílem této práce bylo zjištění nedostatků a navržení efektivních řešení. Prostřednictvím marketingového mixu, 4P, je odhalena současná propagace společnosti a jsou navrženy nové prostředky. Za pomoci …viacAbstract:
Bachelor´s thesis "The marketing strategy of Feko LT and its extension to the German borderland" contains an analysis of marketing tools, which the company uses to preserve its existence nowadays. The aim of this work was to identify problems of the company and to propose effective solutions. Through the marketing mix, 4 P, the current promotion of the company is revealed and some new instruments are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VINŠOVÁ, Markéta. \textit{Marketingová strategie firmy Feko LT a rozšíření její působnosti do německého pohraničí}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/f4ireg/.
Jak správně citovat práci
VINŠOVÁ, Markéta. Marketingová strategie firmy Feko LT a rozšíření její působnosti do německého pohraničí. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie projektů přeshraniční spolupráce s případovou studií "Dny české a německé kultury v Euroregionu Labe"
Veronika Šetková -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Marketingová strategie české společnosti MUFFIK pro vstup na německý trh
Jessica Niederlová -
Marketingová strategie společnosti Prusa Research (s ohledem na expanzi na německý trh)
Tomáš Hampl -
Analýza a návrh zlepšení marketingové strategie firmy Notino na německém trhu
Julie Polachová -
Marketingová strategie firmy vstupující na zahraniční trh
Ondřej Hodan -
Marketingová strategie vozu Škoda Superb třetí generace na českém a německém trhu
Martin Turek -
Tvorba marketingové strategie pro firmu vstupující na český trh
Kristýna Řeháková