Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK – Bc. Pavel Vlášek
Bc. Pavel Vlášek
Master's thesis
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Building a corporate identity of the chosen company using the tools IMC
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je vyhodnocení corporate identity společnosti Mototechna, státní podnik a aktuální společnosti Mototechna Group, s. r. o., které spojuje stejný název. Obě se v průběhu času zabývaly výkupem, prodejem aut a doplňkovými službami. V teoretické části jsou formulovány výchozí informace na základě relevantních literárních zdrojů, ze kterých vychází aplikační část. Deskriptivní …moreAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to evaluate the corporate identity of Mototechna, the state enterprise and the current Mototechna Group, which combines the same name. Both of them have been engaged in buying, selling cars and ancillary services over time. In the theoretical part the basic information is formulated based on the relevant literary sources on which the application part is based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bz9xe/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.