Bc. Ivana Zeilerová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikační kampaň na vybraný produkt

Marketing Communication Campaign for choice Product
Abstract:
Abstrakt Záměrem bakalářské práce bylo najít vhodnou marketingovou komunikační kampaň na vybraný produkt při použití optimálních nástrojů marketingového mixu na základě provedení marketingového výzkumu formou dotazování. Aplikační část analyzuje prostředí firmy a jejich produktů. Je vypracován marketingový mix firmy, proveden vlastní marketingový výzkum formou dotazníku a zvolena vhodná marketingová …more
Abstract:
Abstract The aim of this bachel or thesis was to find suitable marketing communication campaign for a chosen product by using optimal tools of marketing mix on the basis of marketing research in form of questionnaire. Application part analyzes environment of the company and their products. Marketing mix of the company was done as well as marketing research in form of questionnaire and suitable marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní