Kateřina SCHWARZEROVÁ

Bachelor's thesis

The topic of customer satisfaction in English and Czech press - content and linguistic analysis

The topic of customer satisfaction in English and Czech press - content and linguistic analysis
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis was to analyze texts related to customer satisfaction. In particular, texts from the Czech and English press. The thesis is divided into two parts, the first is a theoretical part where it represents customer satisfaction, customer definition, customer loyalty, The theoretical part also deals with the language, English and Czech language. In the practical part are …more
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo analyzovat texty týkající se zákaznické spokojenosti. Konrétně texty z českého a anglického tisku. Práce je rozdělena na dvě části, první je část teoretická, kde představuje zákaznickou spokojenost, definuje zákazníka, loajalitu zákazníků atd. Teoretická část se také zabývá jazykem, dále také anglickým a českým jazykem. V praktické části, jsou vybrány konkrétní …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Lenka Dejmalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SCHWARZEROVÁ, Kateřina. The topic of customer satisfaction in English and Czech press - content and linguistic analysis. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/