Mgr. Marcela Kolářová

Diplomová práce

Využití přístupu „Respektovat a být respektován“ v předškolním vzdělávání

Use of the method "Giving respect, getting respect" in preschool education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím přístupu Respektovat a být respektován v předškolním zařízení. První tři teoretické kapitoly seznamují s legislativními dokumenty, specifiky předškolního vzdělávání, školní zralostí a připraveností a možnostmi poradenských služeb. Dalším tématem teoretické části jsou faktory ovlivňující edukační proces v mateřské škole, jako je RVP PV, vývoj osobnosti dítěte, rodina …více
Abstract:
The dissertation deals with the use of an approach To respect and to be respected at preschool facility. The first three theoretical parts introduce legislative documents of preschool education, the school maturity and the readiness and options of consultancy services. The following topics of the theoretical part are factors that influence an educational process in a nursery school, like RVP PV, a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 5. 2014
  • Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta