Studentská příprava a strategie učení k maturitní zkoušce – Bc. Veronika Szynalska
Bc. Veronika Szynalska
Diplomová práce
Studentská příprava a strategie učení k maturitní zkoušce
Student Preparation and Learning Strategies for the Maturita Exam
Anotace:
Magisterská práce se zabývá různými strategiemi učení používanými studenty při přípravě na maturitní zkoušky z českého a anglického jazyka, které byly součástí ukončení středoškolského vzdělávání během jara roku 2022. Výzkum prostřednictvím kvalitativních rozhovorů se vzorkem středoškolských studentů z veřejného školského systému zjišťuje, jak studenti strategie vybírají a používají. Dále diskutuje …víceAbstract:
This master's thesis explores various learning strategies that students used to prepare for the final exams in the Czech and English language subjects that were part of the completion of secondary education in the spring of 2022. Through qualitative interviews with a sample of secondary school students from the public school system, the research addresses how students choose and use strategies. Additionally …víceKlíčová slova
Klíčová slova maturitní zkouška strategie učení příprava na test studijní návyky seberegulované učení metakognice online vyučující kognitivní zátěž časová organizace studijní výsledky maturity exam learning strategies test preparation study habits self-regulated learning metacognition online teaching cognitive load time management academic performance
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jse50/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
- Vedoucí: Mgr. Martin Majcík, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Seberegulované učení u žáků tradičních a alternativních škol
Mária Hlohovská -
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková -
Vliv úrovně specifické a obecné výkonnosti juniorského reprezentačního družstva ve slalomu na divoké vodě na výsledky rozhodujících závodů
Svatava Nováková -
Nácvik čtecích strategií při přípravě na jazykovou zkoušku Cambridge Preliminary English Test (PET).
Klára Frolíková -
Vliv tréninkového procesu na změnu výsledků motorických testů běžců na lyžích
Bohumil ŠVAJDA -
Online vyučování u dětí ze sociálně znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí z pohledu vyučujících
Anna Janoušková -
Development of an educational platform as support of teaching English online
Jana Homolová -
Lesson Plans for Online Teaching and Learning
Denisa Hurtíková