Karolina Procházková

Diplomová práce

Privátní značky: Případová studie Aholdu

The Private Labels: The Case Study of Ahold
Anotace:
Diplomová práce se zabývá privátní značkami a globálními trendy, které je ovlivňují. Autor zkoumal na základě hloubkového rozhovoru, kvalifikovaného pozorování a dotazníkového šetření, jakým způsobem se tyto globální trendy projevují na privátních značkách. Výsledky byly aplikovány v případové studii nadnárodního řetězce Ahold Delhaize (v ČR pod firmou Albert). Praktickým výsledkem této práce jsou …více
Abstract:
The topic of this thesis are private labels and how they are influenced by the global trends. The author researched how these global trends impact the private labels based on three methods: in-depth interview, qualified observation, and questionnaire. The results were concentrated in the case study for which the centre point was the transnational retailer Ahold Delhaize (in Czech Republic under the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82565