Návrh a realizace komunikační strategie bistra Domácí těstoviny – Olga Vančurová
Olga Vančurová
Master's thesis
Návrh a realizace komunikační strategie bistra Domácí těstoviny
Proposal and implementation of communication strategy of the Domácí těstoviny bistro
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační aktivity bistra Domácí těstoviny a následně na základě provedené analýzy navrhnout a zrealizovat novou komunikační strategii vedoucí primárně ke zvýšení povědomí a informovanosti potenciálních zákazníků a budování loajality stávajících zákazníků. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb (konkrétně …moreAbstract:
The aim of this Master's thesis is to analyze communication activities of the Domácí těstoviny bistro and subsequently on the basis of the analysis to propose and implement a new communication strategy leading primarily to increase awareness of the potential customers and build loyalty of the existing customers. This Master's thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part focuses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39563
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2014
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Václav Stříteský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39563
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix zvoleného podniku
Kristýna Nulíčková -
Analysis of the Economic Impact of COVID-19 on the Hospitality Industry in the Czech Republic
Alexandra Boyarkina -
Analysis of IoT systems using methods of artificial intelligence
Matúš Šikyňa -
Possibilities of Solving Unemployment - The Comparison between the Czech Republic and China. The Impact on HR in the Corporate Practice.
Xinxin Liu -
Komunikační mix Komerční banky, a.s.
Jakub Rákosník -
Komunikační mix vybraného subjektu
Martina Haisová -
Komunikační mix značky Meggle na českém trhu
Lenka Ratajová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček