Olga Vančurová

Master's thesis

Návrh a realizace komunikační strategie bistra Domácí těstoviny

Proposal and implementation of communication strategy of the Domácí těstoviny bistro
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační aktivity bistra Domácí těstoviny a následně na základě provedené analýzy navrhnout a zrealizovat novou komunikační strategii vedoucí primárně ke zvýšení povědomí a informovanosti potenciálních zákazníků a budování loajality stávajících zákazníků. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb (konkrétně …more
Abstract:
The aim of this Master's thesis is to analyze communication activities of the Domácí těstoviny bistro and subsequently on the basis of the analysis to propose and implement a new communication strategy leading primarily to increase awareness of the potential customers and build loyalty of the existing customers. This Master's thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part focuses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 2. 2014
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Václav Stříteský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39563