Bc. Pavel Brázda, MBA

Diplomová práce

Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh

New Pharmaceutical Product Launch Strategy
Anotace:
Cílem diplomové práce je nabídnout základní představu o uvádění inovativního léku na trh v České republice. Zamyslet se nad hlavními trendy současnosti, které farmaceutické prostředí ovlivňují a navrhnout obecná doporučení pro uvádění inovací na český farmaceutický trh. Podívat se na tuto problematiku očima pracovníka marketingového oddělení farmaceutické firmy. Poskytnout přehled nejdůležitějších …více
Abstract:
The main purpose of the thesis is to offer a basic understanding of the innovative pharmaceutical marketing in the Czech market. The topic of the thesis deals with current global and local trends affecting pharmabusiness. The thesis gives an overview of the most important steps which accompany launching a drug on to the Czech market. The author of the thesis proposes general recommendations for the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Mgr. Evžen Staněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní