Bc. Pavel Brázda, MBA

Master's thesis

Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh

New Pharmaceutical Product Launch Strategy
Abstract:
Cílem diplomové práce je nabídnout základní představu o uvádění inovativního léku na trh v České republice. Zamyslet se nad hlavními trendy současnosti, které farmaceutické prostředí ovlivňují a navrhnout obecná doporučení pro uvádění inovací na český farmaceutický trh. Podívat se na tuto problematiku očima pracovníka marketingového oddělení farmaceutické firmy. Poskytnout přehled nejdůležitějších …more
Abstract:
The main purpose of the thesis is to offer a basic understanding of the innovative pharmaceutical marketing in the Czech market. The topic of the thesis deals with current global and local trends affecting pharmabusiness. The thesis gives an overview of the most important steps which accompany launching a drug on to the Czech market. The author of the thesis proposes general recommendations for the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: Mgr. Evžen Staněk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní