Kooperativní versus kompetitivní učení – Petra Mrázková
Petra Mrázková
Bachelor's thesis
Kooperativní versus kompetitivní učení
Cooperative versus competitive learning
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem „Kooperativní versus kompetitivní učení“ je zaměřena na učení obecně, kooperativní učení a kompetitivní učení. Cílem bylo seznámit se s pojmem učení, jeho průběhem a aktivním učením jako prostředkem efektivního vyučování. Seznámili jsem se i s pojmem vyučování a motivace, včetně jejího rozvoje. Dále jsme se seznámili s pojmem kooperace, jejími typy, znaky, dovednostmi, metodami …viacAbstract:
The bachelor thesis called “Cooperative versus Competitive Learning” is focused on learning in general, cooperative and competitive learning. The aim was to become familiar with the following terms: learning, its course and active learning as a mean of effective teaching. We got acquainted with the terms teaching and motivation as well, including its development. Furthermore, we got acquainted with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Kamila Urban, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíCzech University of Life Sciences Prague
Institute of Education and CommunicationBachelor programme / odbor:
Specialisation in Pedagogy / Pedagogy for Teachers of Practical Training
Práce na příbuzné téma
-
The Use of Duolingo Learning Platform in Adult English Language Teaching
Dominika Garbárová -
E-LEARNING: In-class and on-line learning materials and their influence on pupils' motivation and engagement
Eva Martin -
Extramural English Exposure: Implications for Teaching and Learning EFL in Czech Upper Secondary Education
Barbora Vieweghová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná
Názov
Vložil
Vložené
Práva