Postoje k genderově stereotypní reklamě ze strany příjemců – Bc. Eliška Dejmková
Bc. Eliška Dejmková
Bakalářská práce
Postoje k genderově stereotypní reklamě ze strany příjemců
Attitudes of recipients to gender stereotyped advertisement
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje genderově stereotypnímu zobrazování žen a mužů v reklamě a následkům, které tyto reklamy vytváří. Zabývá se také rozdíly v názorech a postojích příjemců na základě pohlaví a věku. Cílem práce je zjistit, jak lidé vnímají a hodnotí zažité genderové stereotypy v reklamě, jaký na ně mají vliv, a jestli je toto vnímání pozitivní či negativní. Je zaměřena především na reklamu …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to gender stereotyping of women and men in advertising and the consequences that these ads create. It also addresses the views and attitudes of beneficiaries based on gender and age. The aim of the work is to find out how people perceive and evaluate established gender stereotypes in advertising, how they affect them, and whether this perception is positive or negative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/fhfk8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Marta Vohlídalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Markéta Šnýdrová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Gender a genderové stereotypy z pohledu mužů a žen žijících v rurálním prostředí
Hana Pokorná -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gender Stereotypes in Fairytales: Cinderella
Jana Poskerová -
Ona a on: Genderové stereotypy ve výtvarném projevu u teenagerů.
Kateřina Hadravová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Jana Bělunková -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Miejsca jako media pamięci w polskiej i czeskiej literaturze Zagłady po roku 1989
Dorota Julia NOWAK