David Stašek

Bakalářská práce

Sociální sítě jako marketingový nástroj

Social networks as a marketing tool
Anotace:
Bakalářská práce bude zaměřena na návrh a realizaci marketingové strategie pro tři vybrané subjekty, kterými jsou realitní kancelář, restaurace a internetový obchod s oblečením. Strategie bude vytvořena na základě poznatků z teoretické části práce a z analýzy těchto subjektů.
Abstract:
The bachelor thesis will be focused on the design and realization of marketing strategy for three selected subjects, such as real estate agency, restaurant and e-shop with clothing. The strategy will be based on the findings of the theoretical part of the thesis and the analysis of these subjects.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Dlabolová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses f5kx62 f5kx62/2
20. 5. 2017
Složky
Soubory
Zerdaloglu, S.
20. 5. 2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.