Natalie Jedlička
Bachelor's thesis
Marketing Strategy of a Chosen Company
Marketingovou analýzu ve zvolené společnosti
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou analýzu ve zvolené společnosti. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou část. V teoretické je provedena literární rešerše zahrnující především brand positioning/umístěni značky na trhu, externí analýzu, analýzu marketingového mixu a SWOT analýzu. V praktické části je představena firma, a její pote umístění na trhu a marketingový mix je …moreAbstract:
This thesis is focused on the analysis of the marketing strategy of a chosen company. This work is divided into two parts. The theoretical and practical section. In the theoretical part, general information about the brand positioning, external analysis, marketing mix, and SWOT analysis is presented. In the practical part, the company is being introduced, after that, the brand positioning in the market …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82904
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Jitka Volfová
- Reader: Kamila Matysová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82904
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, uvedení případové studie firmy Biotherapy, s.r.o.
Štěpánka Adamcová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková