Natalie Jedlička

Bakalářská práce

Marketing Strategy of a Chosen Company

Marketingovou analýzu ve zvolené společnosti
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou analýzu ve zvolené společnosti. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou část. V teoretické je provedena literární rešerše zahrnující především brand positioning/umístěni značky na trhu, externí analýzu, analýzu marketingového mixu a SWOT analýzu. V praktické části je představena firma, a její pote umístění na trhu a marketingový mix je …více
Abstract:
This thesis is focused on the analysis of the marketing strategy of a chosen company. This work is divided into two parts. The theoretical and practical section. In the theoretical part, general information about the brand positioning, external analysis, marketing mix, and SWOT analysis is presented. In the practical part, the company is being introduced, after that, the brand positioning in the market …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Jitka Volfová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82904

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business