Bc. Jan Němeček

Bachelor's thesis

Public relations vybrané instituce

Public relations of selected institution
Anotácia:
Záměrem bakalářské práce je zhodnocení PR strategie sportovního oddílu FK Mladá Boleslav. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a aplikační. V teoretické části je definováno PR, jeho cíle a zejména nástroje. Aplikační část je zaměřena na samotné vyhodnocení pozice podniku na trhu, konkurenceschopnosti a atraktivity odvětví, ve kterém FK Mladá Boleslav působí. K tomu autorovi pomohly metody …viac
Abstract:
The focus of the thesis is to evaluate the PR strategy of the sports club FK Mladá Boleslav. The thesis is divided into two parts - theoretical and application. In the theoretical part is defined the PR communication, its goals and especially tools. The application part is focused on the actual evaluation of the company’s position on the market, competitiveness and attractiveness of the sector in which …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
  • Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní