Bc. Filip Razím

Master's thesis

Moderní aplikace marketingového výzkumu v podnikové praxi

Modern Apliccation of Marketing Research in Business Practice
Abstract:
V dnešní turbulentní době dochází na trzích k neustálým změnám a současně k rostoucímu konkurenčnímu boji. Z tohoto důvodu je nutné využívat moderní metody a být tak o krok napřed před ostatními. Tato diplomová práce se zabývá moderním marketingovým výzkumem, přičemž cílem práce je provedení marketingového výzkumu za účelem získání konkrétních informací, které identifikují nové obchodní příležitosti …more
Abstract:
The markets are constantly changing and there is a growing competition in today's turbulent times. For this reason, it is necessary to use modern methods and to be one step ahead of others. This diploma thesis deals with a modern marketing research, aiming to execute marketing research to obtain specific information that identifies Daikin's new business opportunities. At the same time, the research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní