Vliv ekonomických změn po roce 2008 na odbyt podniku Bohemia Mineral Waters s.r.o. – Ing. Lucie Molovčáková
Ing. Lucie Molovčáková
Bakalářská práce
Vliv ekonomických změn po roce 2008 na odbyt podniku Bohemia Mineral Waters s.r.o.
The Influence of Economic Changes after 2008 on the Sales of the Firm Bohemia Mineral Waters s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá ekonomickou krizí ve vztahu k chodu firmy Bohemia Mineral Waters s.r.o. Budu analyzovat období 2008 – 2010 a deklarovat vývoj tohoto období. Fakta o řešení krizové situace konkrétním podnikem mají význam pro eventuální zpracování taktiky řešení podobných situací v budoucnu. Cílem práce je zjistit vliv ekonomické recese z roku 2008 na odbyt zvolené firmy. Proto má práce pojednává …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the economic crisis in relation to the running of the company Bohemia Mineral Waters s.r.o. I will analyze the period 2008 – 2010 and declare the development of this period. The facts about the solution of the crisis within a specific company now have a specific significance for the eventual development of tactics to solve such situations in the future. The aim of my …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w3hrm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: Ing. Ivana Turková, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Implications and applications of Austrian business cycle theory in construction industry
Jan Kalista -
Aktuelle Tendenzen im Konsumverhalten. Die Second-Sale- und Second-Hand-Kultur - Současné tendence v konzumním chování. Kultura Second sale a Second hand
Nikol STRAKOŠOVÁ -
Webshop for the sale of surgical steel jewelry
Dávid Oravec -
Subculture for Sale
Yulia Erkabaeva -
Subculture for Sale
Irina Shabatina -
Subculture for Sale
Roman Nikolaenko -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
The language of recruitment strategies in cosmetic companies focused on direct sale
Simona ČÍPOVÁ