Analýza konkurence společnosti na trhu s přírodní kosmetikou – Alexander Fusko
Alexander Fusko
Bakalářská práce
Analýza konkurence společnosti na trhu s přírodní kosmetikou
Analysis of the Company's Competition in the Natural Cosmetics Market
Anotace:
Predkladaná bakalárska práca rozoberá celkovú analýzu konkurencie vybraného podniku na trhu s prírodnou kozmetikou a bližšie charakterizuje teoretické východiská z oblasti konkurencie. Cieľom práce je podrobne analyzovať vybrané spoločnosti pomocou marketingových metód a na základe ich porovnania navrhnúť pre spoločnosť Vitanella s.r.o. riešenia pre zlepšenie postavenia na trhu. Práca sa rozdeľuje …víceAbstract:
The presented bachelor's thesis examines the overall analysis of the competition of a selected company in the natural cosmetics market and provides a closer characterization of the theoretical foundations in the field of competition. The aim of the thesis is to analyze and compare the selected companies in detail using marketing methods and propose solutions for improving the market position of Vitanella …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/151597
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2023
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Vendula Ficelová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza konkurenčného prostredia malých hotelov vo zvolenom regióne
Gabriela Oravcová -
Analýza určujících výrobních faktorů podniku
Jakub Krajč -
Analýza konkurencieschopnosti vybraného podniku
Koptáková Koptáková -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Analýza výkonnosti podniku
Sabina Králová