Guerilla marketing: nekonvenční způsob oslovení zákazníků – Tomáš Štajner
Tomáš Štajner
Bachelor's thesis
Guerilla marketing: nekonvenční způsob oslovení zákazníků
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem Guerilla marketing: nekonvenční způsob oslovení zákazníků. Guerilla marketing je jeden z nejefektivnějších způsobů marketingové komunikace, avšak málo používaný.V teoretické části jsou pojmy týkající se oblasti marketingu, a to zejména marketingového mixu, marketingové komunikace, nových trendů v komunikaci, guerilla marketingu a marketingového výzkumu.Protože …moreAbstract:
This bachelor work deals of the topic Guerilla marketing: unconventional way of addressing customers. Guerilla marketing is one of the most effective method of marketing communication, but rarely used. In the theoretical part are terms related to the field of marketing, particularly marketing mix, marketing communications, new trends in communication, guerilla marketing and marketing research. Because …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2013
Identifier:
http://theses.cz/id/f68u9h/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTAJNER, Tomáš. \textit{Guerilla marketing: nekonvenční způsob oslovení zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Available from: https://theses.cz/id/f68u9h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková -
Marketingový výzkum
Petr Beneš -
Marketingový výzkum
Kateřina Bachurová -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Vendula Holá -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti HORIZONT – NARE s.r.o.
Aneta Polášková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights