Guerilla marketing: nekonvenční způsob oslovení zákazníků – Tomáš Štajner
Tomáš Štajner
Bakalářská práce
Guerilla marketing: nekonvenční způsob oslovení zákazníků
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem Guerilla marketing: nekonvenční způsob oslovení zákazníků. Guerilla marketing je jeden z nejefektivnějších způsobů marketingové komunikace, avšak málo používaný.V teoretické části jsou pojmy týkající se oblasti marketingu, a to zejména marketingového mixu, marketingové komunikace, nových trendů v komunikaci, guerilla marketingu a marketingového výzkumu.Protože …víceAbstract:
This bachelor work deals of the topic Guerilla marketing: unconventional way of addressing customers. Guerilla marketing is one of the most effective method of marketing communication, but rarely used. In the theoretical part are terms related to the field of marketing, particularly marketing mix, marketing communications, new trends in communication, guerilla marketing and marketing research. Because …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/f68u9h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTAJNER, Tomáš. \textit{Guerilla marketing: nekonvenční způsob oslovení zákazníků}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/f68u9h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková -
Marketingový výzkum
Petr Beneš -
Marketingový výzkum
Kateřina Bachurová -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Vendula Holá -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti HORIZONT – NARE s.r.o.
Aneta Polášková
Název
Vložil
Vloženo
Práva