Klára Havelková
Bachelor's thesis
Mystery Shopping ve společnosti Baťa
Abstract:
Cílem bakalářské práce je seznámit čtenáře s technikou Mystery Shopping, která je součástí marketingového výzkumu. Jsou popsány jednotlivé fáze, výhody, přínos i klíčová postava – mystery shopper. Teoretická část se rovněž zabývá i ostatními metodami marketingového výzkumu. Jedna z kapitol je věnována řízení vztahu se zákazníky a zaměřuje se hlavně na udržení a rozvoj vztahů mezi zákazníkem a firmou …moreAbstract:
The aim of this thesis is to explain Mystery Shopping, a part of marketing research. It describes the phases, advantages, benefits and describes the mystery shopper itself. The theoretical part covers other techniques that are used in marketing research and a featured chapter is about CRM (Customer Relationship Management), which is focused on keeping and developing relationships between customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2017
Identifier:
http://theses.cz/id/f69ch5/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAVELKOVÁ, Klára. \textit{Mystery Shopping ve společnosti Baťa}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Available from: https://theses.cz/id/f69ch5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Personální management v průmyslových podnicích
Theses on a related topic
-
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Kateřina Bayerlová -
Mystery Shopping v kavárnách v Hradci Králové
Vítězslav Samek -
Mystery Shopping - instrument k získání konkurenční výhody
Jitka Brancuzská -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation
Ekaterina Lvova -
Effect of Internal Marketing on Employee Engagement
Thi Thu Nga Hoang