Šárka Boučková

Diplomová práce

Marketing jako nástroj regionálního rozvoje Libereckého kraje se zaměřením na cestovní ruch

Marketing like a Instrument of Regional Development in Liberec Region Focusing on Tourism
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou destinačního marketingu v turistických regionech cestovního ruchu Libereckého kraje. Teoretická část vysvětluje nejdůležitější pojmy spojené s cestovním ruchem a destinačním marketingem. Zkoumá význam cestovního ruchu v regionálním rozvoji. Popisuje cestovní ruch v České republice, jeho řízení a vysvětluje ekonomický význam cestovního ruchu v České republice. Praktická …více
Abstract:
Diploma thesis deals with destionation marketing analysis in tourism regions of Liberec area. The theoretical part explains the most important terms of tourism and destination marketing. The teoretical part examines the importance of tourism in regional development, describes tourism in the Czech Republic, management of tourism as well as explains the economic importance in the Czech Republic. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2013
  • Vedoucí: Jana Kouřilová
  • Oponent: Viktor Květoň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38915

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Regionální studia