Efektivita komunikačních nástrojů v návaznosti na průzkum spokojenosti zaměstnanců – Lucie Jehnětová
Lucie Jehnětová
Master's thesis
Efektivita komunikačních nástrojů v návaznosti na průzkum spokojenosti zaměstnanců
The effectiveness of communication tools in response to employee satisfaction survey
Abstract:
Práce se zabývá efektivitou komunikačních nástrojů ve vybrané společnosti. Cílem je popsat jednotlivé komunikační nástroje, analyzovat jejich efektivitu a navrhnout řešení u problémových komunikačních nástrojů. Objektem práce je středně velká společnost působící v oblasti logistiky. V diplomové práci jsou využity metody dotazníkový výzkum, analýza interní dokumentace a pozorování. V závěru diplomové …moreAbstract:
The work is concerned with the effective communication tools in a selected company. The aim is to describe the various means of communication, analyze their effectiveness and propose solutions for problematic means of communication. The object of the work is a medium sized company operating in the field of logistics. In this thesis methods of survey research, analysis of internal documentation and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53274
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2017
- Supervisor: Hana Ezrová
- Reader: Marek Marušinec
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53274
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Corporate Internal Communication in PriceWaterhouseCoopers ČR sro
Aizhan Aldaniyarova -
Effective Internal Communication and its Impact on Employee Motivation
Vismay Patel -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Petr Chalupa