Hodnocení spokojenosti zákazníků ŠKODA AUTO a.s. v regionu východní Evropy – Mariia Martyniuk
Mariia Martyniuk
Bachelor's thesis
Hodnocení spokojenosti zákazníků ŠKODA AUTO a.s. v regionu východní Evropy
Customer satisfaction rating ŠKODA AUTO a.s. in the region of Eastern Europe
Abstract:
Cílem bakalářské práce je popis metod a procesů hodnocení spokojenosti zákazníka, analýza současného stavu spokojenosti uživatelů automobilů společnosti ŠKODA AUTO a.s. ve vybraném regionu východní Evropy a navržení opatření, která povedou ke zlepšení a minimalizaci případné budoucí negativní reakce zákazníků.V práci byl kladen důraz na metody a postup měření zákaznické spokojenosti, v této oblasti …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe the methods and processes of evaluating customer satisfaction, analyzing the current state of satisfaction of car users of ŠKODA AUTO a.s. in a selected region of Eastern Europe and proposing measures that will lead to the improvement and minimization of possible future negative customer reactions.Emphasis was placed on methods and procedures for measuring …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 7. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ing. Martin Folta, Ph.D.
- Reader: Taras Prypkhan, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Operations, Logistics and Quality Management
Theses on a related topic
-
Metody výcviku prodejců automobilů
Vendula Bártečková