Projekt Transtrabant Dana Přibáně: budování značky s využitím marketingového mixu. – Bc. Hana Jančiová
Bc. Hana Jančiová
Bakalářská práce
Projekt Transtrabant Dana Přibáně: budování značky s využitím marketingového mixu.
Dan Přiban's project Transtrabant: building a brand with the use of marketing mix.
Anotace:
Tato práce se zabývá dokumentárním projektem Dana Přibáně Transtrabant. Budování značky a zvýšení její popularity (během více než deseti let aktivity projektu) práce zkoumá na základě teorie marketingového mixu.Abstract:
This thesis is focused on Dan Priban's documentary project named Transtrabant. With the help of marketing mix theory it is trying to understand how this project build a brand for itself and gained popularity within 10 years of its activity.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p3hyh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2019
- Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Voráč, Ph.D.
- Oponent: Mgr. BcA. Miroslav Vlček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace projektu Trabantem napříč kontinenty
Kristýna Brožková