Projekt Transtrabant Dana Přibáně: budování značky s využitím marketingového mixu. – Bc. Hana Jančiová
Bc. Hana Jančiová
Bachelor's thesis
Projekt Transtrabant Dana Přibáně: budování značky s využitím marketingového mixu.
Dan Přiban's project Transtrabant: building a brand with the use of marketing mix.
Abstract:
Tato práce se zabývá dokumentárním projektem Dana Přibáně Transtrabant. Budování značky a zvýšení její popularity (během více než deseti let aktivity projektu) práce zkoumá na základě teorie marketingového mixu.Abstract:
This thesis is focused on Dan Priban's documentary project named Transtrabant. With the help of marketing mix theory it is trying to understand how this project build a brand for itself and gained popularity within 10 years of its activity.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/p3hyh/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2019
- Supervisor: prof. PhDr. Jiří Voráč, Ph.D.
- Reader: Mgr. BcA. Miroslav Vlček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Film and Audio-Visual Culture Studies
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace projektu Trabantem napříč kontinenty
Kristýna Brožková