Bc. Hana Jančiová

Bachelor's thesis

Projekt Transtrabant Dana Přibáně: budování značky s využitím marketingového mixu.

Dan Přiban's project Transtrabant: building a brand with the use of marketing mix.
Abstract:
Tato práce se zabývá dokumentárním projektem Dana Přibáně Transtrabant. Budování značky a zvýšení její popularity (během více než deseti let aktivity projektu) práce zkoumá na základě teorie marketingového mixu.
Abstract:
This thesis is focused on Dan Priban's documentary project named Transtrabant. With the help of marketing mix theory it is trying to understand how this project build a brand for itself and gained popularity within 10 years of its activity.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2019
  • Supervisor: prof. PhDr. Jiří Voráč, Ph.D.
  • Reader: Mgr. BcA. Miroslav Vlček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Film and Audio-Visual Culture Studies

Theses on a related topic