Riadenie vzťahov so zákazníkom – súčasť marketingu vo vybranej inštitúci – Bc. Lívia Tomášková
Bc. Lívia Tomášková
Diplomová práce
Riadenie vzťahov so zákazníkom – súčasť marketingu vo vybranej inštitúci
Customer relationship management - part of marketing in the selected institution
Abstract:
By the present thesis "Customer relationship management" is to administrate the relationships with customers in a particular stages, all time period with insurance contact issue of life insurance. First part is made theoretically and it is aimed at administration in some period of bussiness in a direct services. The second part on the based of theoretical knowledges is being about relationships in …víceAbstract:
Práca sa zameriava na preskúmanie „Riadenia vzťahov so zákazníkmi vo vybranom podniku“. Prvá časť je teoreticky spracovaná a venovaná riadeniu vzťahov so zákazníkmi v sektore služieb. V druhej časti sa práca zaoberá riadením vzťahov vo vybranej komerčnej poisťovni. Následne sú predmetom výsledky z dotazníkového prieskumu, ktorého cieľom bolo zistiť spokojnosť zákazníkov so starostlivosťou počas doby …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/e8vkf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: prof. Ing. Iveta Hajdúchová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Tiktok business and CRM system
Kaiqiang Yang -
Využití CRM systému ve vybraném podnikatelském subjektu
Jan Kačírek -
Optimalizace CRM řešení
Ivan Fučík -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová