Bc. Lívia Tomášková

Diplomová práce

Riadenie vzťahov so zákazníkom – súčasť marketingu vo vybranej inštitúci

Customer relationship management - part of marketing in the selected institution
Abstract:
By the present thesis "Customer relationship management" is to administrate the relationships with customers in a particular stages, all time period with insurance contact issue of life insurance. First part is made theoretically and it is aimed at administration in some period of bussiness in a direct services. The second part on the based of theoretical knowledges is being about relationships in …více
Abstract:
Práca sa zameriava na preskúmanie „Riadenia vzťahov so zákazníkmi vo vybranom podniku“. Prvá časť je teoreticky spracovaná a venovaná riadeniu vzťahov so zákazníkmi v sektore služieb. V druhej časti sa práca zaoberá riadením vzťahov vo vybranej komerčnej poisťovni. Následne sú predmetom výsledky z dotazníkového prieskumu, ktorého cieľom bolo zistiť spokojnosť zákazníkov so starostlivosťou počas doby …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
  • Oponent: prof. Ing. Iveta Hajdúchová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance