Ing. Zdenko Svoboda

Bakalářská práce

Zásady multikulturálního managementu v marketingové komunikaci

Fundamentals of multiculture management in marketing communication
Abstract:
Diese Arbeit setzt sich mit der Bedeutung der Unternehmenskultur und der nationalen Kultur in der Welt des Globalisierungsprozesses auseinander. Die Einhaltung der Grundsätze des multikulturellen Managements beinhaltet Gründung von Orientierungssystem. Deren Mitglieder werden auf diese Basis ihren Zielen gerecht trotz ihrer ethnischen Unterschieden. Der theoretische Teil erklärt Begriffe und bringt …více
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá významom organizačnej kultúry a kultúry národnej v celosvetovom globalizačnom procese. Dodržovanie zásad multikulturálneho managementu implikuje vznik organizačného systému danej spoločnosti. Na jeho základe dosahujú členovia monokultúry stanovené ciele aj napriek svojej národnostnej odlišnosti. Teoretická časť je zameraná na vysvetlenie pojmov a rešerš literárnych …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.