Zásady multikulturálního managementu v marketingové komunikaci – Ing. Zdenko Svoboda
Ing. Zdenko Svoboda
Bakalářská práce
Zásady multikulturálního managementu v marketingové komunikaci
Fundamentals of multiculture management in marketing communication
Abstract:
Diese Arbeit setzt sich mit der Bedeutung der Unternehmenskultur und der nationalen Kultur in der Welt des Globalisierungsprozesses auseinander. Die Einhaltung der Grundsätze des multikulturellen Managements beinhaltet Gründung von Orientierungssystem. Deren Mitglieder werden auf diese Basis ihren Zielen gerecht trotz ihrer ethnischen Unterschieden. Der theoretische Teil erklärt Begriffe und bringt …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá významom organizačnej kultúry a kultúry národnej v celosvetovom globalizačnom procese. Dodržovanie zásad multikulturálneho managementu implikuje vznik organizačného systému danej spoločnosti. Na jeho základe dosahujú členovia monokultúry stanovené ciele aj napriek svojej národnostnej odlišnosti. Teoretická časť je zameraná na vysvetlenie pojmov a rešerš literárnych …víceKlíčová slova
Kultúra orientačný systém organizácia management komunikácia podnik globalizácia vnímanie
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z9ev5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.