Ing. Ivana Vyšohlídová, DiS.

Diplomová práce

Etická stránka reklamy

Ethical Side of Advertising
Anotace:
Cílem diplomové práce je seznámit čtenáře s problematikou neetické reklamy a na základě vědeckého zkoumání posoudit, jak lidé tyto závadné reklamy vnímají. Práce se skládá ze tří částí. Teoretická část připomíná čtenáři základní pojmy související s reklamou a její regulací. V praktické části uvádím konkrétní příklady neetických reklam, s kterými jsme se mohli v praxi setkat. Dále tento úsek obsahuje …více
Abstract:
The aim of this thesis is to introduce the reader to the issue of unethical advertising and to assess the public perception of such controversial advertising on the basis of scientific research. The thesis consists of three parts. The theoretical part reminds readers of basic concepts related to advertising and its regulation. Specific examples of recent unethical advertising are presented in the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: Ing. Eva Klánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze