Etické a environmentální aspekty v rozhodování zákazníků – Bc. Filip Vojtek
Bc. Filip Vojtek
Bachelor's thesis
Etické a environmentální aspekty v rozhodování zákazníků
Ethical and environmental aspects in the decision-making of customers
Abstract:
Práce je zaměřena na základní poznatky Advergamingové reklamy, environmentálních a etických aspektech vývoje a údržby advergamingové propagace. Údaje použity v této práci byly vyhodnoceny za použití komplexních analytických metod a podpůrného dotazníku. Provedeným vyhodnocením je zjištěno, zda je advergaming efektivní a environmentálně šetrný druh propagace. Výsledky této práce umožňují informovat …moreAbstract:
Thesis is focused on basic knowledge of Advergaming advertisement, environmental and ethical aspects of development and maintenance of Advergaming advertisement. Data that were used in thesis were evaluated with usage of komplex analytical methods and Support questionnaire. With Performed evaluation is found, if advergaming is effective and environmental friendly kind of propagation. Results of thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/h8i4c/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Josef Maroušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOJTEK, Filip. \textit{Etické a environmentální aspekty v rozhodování zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2017. Available from: https://theses.cz/id/f7jp96/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Sociální sítě a sociální kapitál
Petr Lebeda -
Využití Drupal Commons v praxi: sociální podnikání a sociální sítě
Matej Sabo -
Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu
Jiří Tabáček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Sociální sítě jako fenomén sebeprezentace (zaměření na sociální síť Instagram)
Veronika Jedlánková -
Sociální sítě a jejich role v sociální práci
Veronika JURIŠOVÁ -
Sociální sítě a sociální život středoškolských studentů
Eva VONDRÁČKOVÁ -
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová