Bc. Lucie Kubáková

Master's thesis

Personální marketing a jeho uplatnění v společenské praxi

The Personal Marketing and its application in the Social Practice
Abstract:
Personální marketing je jednou z reakcí společnosti na vývoj na pracovních trzích. Potencionální zaměstnanci si dnes často mohou vybírat z více nabídek zaměstnání a je proto třeba je k práci pro konkrétní organizaci přesvědčit. Externí směr personálního marketingu tak má za úkol připravit lákavou pracovní nabídku, kterou vhodně prezentuje na veřejnosti a získá díky ní kvalitní uchazeče o zaměstnání …more
Abstract:
The personal marketing is one of types of society´s responses to development on the labor market. Potential employees often can choose from various job offers, today, and for this reason it is necessary to convince them to work for a specific organization. The external way of personal marketing has the task of preparing an attractive job offer, which they present appropriately to the public, and they …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
  • Reader: Ing. Martina Šudřichová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní