Inter-kulturní komunikace - specifika business komunikace v Indii – Lucie Tomčová
Lucie Tomčová
Bakalářská práce
Inter-kulturní komunikace - specifika business komunikace v Indii
Intercultural communication, specifics of business communication in India
Anotace:
Cílem práce je představit význam a vliv kultury na komunikaci, především v pracovním prostředí. Analýza business komunikace indické kultury, její porovnání s českou business komunikací. Popis interkulturních překážek, uvedení rad a doporučení pro české obchodníky a manažery -vedoucí ke zvýšení efektivity interkulturní komunikace- kteří se chystají na indicko-českou obchodní spolupráci.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.