Robots in the Hotel Industry: A Managerial Perspective – Marharyta Sabanadze
Marharyta Sabanadze
Bakalářská práce
Robots in the Hotel Industry: A Managerial Perspective
Abstract:
The growth in tourism has led to a rapid expansion of the local hospitality industry, which is searching for innovative new sources of competitive advantage. The focus of development for service robots has recently shifted from the hardware to the application level, as consumer society has evolved to demand more value-added services from robots. This is a trend toward service robots which are designed …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miloš Ulman, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the Economic Impact of COVID-19 on the Hospitality Industry in the Czech Republic
Alexandra Boyarkina -
Communication Skills of Employees in the Hotel Industry
Rebeka Kelčíková -
Hotel industry in Kazakhstan
Dilyara Kenbayeva -
Business Ethics in the Hospitality Industry
Nursulu Bilyalova -
Internationalization challenges of SMEs: An empirical inquiry of hospitality industry
Kamran Karimov -
The managerial solutions for employees’ working motivation in the hospitality industry
Thao My Le -
Employee training in Hospitality Establishments
Sonia Vejnovič
Název
Vložil
Vloženo
Práva