Emoční prozódie a její percepce – Michaela POLÓNYOVÁ
Michaela POLÓNYOVÁ
Bakalářská práce
Emoční prozódie a její percepce
Emotional prosody and its perception
Abstract:
The work provides a theoretical insight into the subject of prosodic features in general with a closer observation of the prosodic features of the English language. It focuses on the study of importance of emotional intelligence and applies these theoretical findings in the practical study that concentrates on phonological elaboration of the authentic and acted speech samples. The study furthermore …víceAbstract:
Tato práce poskytuje teoretický vhled do tématu prozódie s detailnějším pohledem na prozódii v anglickém jazyce. Zaměřuje se na studium důležitosti emoční inteligence a aplikuje tyto teoretické nálezy v praktické studii, která je zaměřena na fonologické rozpracování autentických a hraných vzorků řeči. Studie dále zkoumá přesnost vnímání emočního obsahu česky hovořícími studenty anglického jazyka.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Šteklová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLÓNYOVÁ, Michaela. Emoční prozódie a její percepce. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / AJ SV se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Emoční inteligence a emoce strachu učitelů
Dominika KUBINOVÁ -
Emoční inteligence dětí předškolního věku
Saša Hraničková -
Emoční inteligence - zvládání emocí žáků ve výuce
Gabriela Sklenská -
Spolupráce mateřské školy a rodiny při rozvoji emoční inteligence dítěte
Radka Vondrušková