Bilguun Bayarmagnai

Bachelor's thesis

Měření dilatace zorničky v rámci spotřebitelského výzkumu

Measuring pupil dilation in consumer research
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití eye-trackingu a pupilometrie v marketingovém výzkumu, konkrétně na analýzu reakcí spotřebitelů na reklamní stimuly. Práce identifikuje vizuální faktory ovlivňující pozornost a emocionální reakce. V teoretické části jsou představeny základy eye-trackingu a pupilometrie, jejich historie a aplikace. Experimentální část zahrnuje řízený experiment s účastníky …viac
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the use of eye-tracking and pupillometry in marketing research, specifically on the analysis of consumer responses to advertising stimuli. The thesis identifies visual factors influencing attention and emotional responses. The theoretical part presents the basics of eye-tracking and pupillometry, their history and applications. The experimental part includes a controlled …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
  • Oponent: Michal Pšurný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Trade management / Marketing and Trade