Bilguun Bayarmagnai

Bakalářská práce

Měření dilatace zorničky v rámci spotřebitelského výzkumu

Measuring pupil dilation in consumer research
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití eye-trackingu a pupilometrie v marketingovém výzkumu, konkrétně na analýzu reakcí spotřebitelů na reklamní stimuly. Práce identifikuje vizuální faktory ovlivňující pozornost a emocionální reakce. V teoretické části jsou představeny základy eye-trackingu a pupilometrie, jejich historie a aplikace. Experimentální část zahrnuje řízený experiment s účastníky …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the use of eye-tracking and pupillometry in marketing research, specifically on the analysis of consumer responses to advertising stimuli. The thesis identifies visual factors influencing attention and emotional responses. The theoretical part presents the basics of eye-tracking and pupillometry, their history and applications. The experimental part includes a controlled …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
  • Oponent: Michal Pšurný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Marketing a obchod