Soňa KRČKOVÁ

Bachelor's thesis

Věrnostní program pro firmu Valmont CR, spol. s r.o.

Loyalty Programme for the Company Valmont CR, spol. s r.o
Abstract:
Tato práce se bude zabývat zvolením nejlepšího typu věrnostního programu pro jednu z největších tabákových společností v České republice. Jde o správný výběr formy podpory prodeje tak, aby byla prospěšná nejen pro samotnou společnost ale i pro koncového spotře-bitele. V teoretické části bude popisován marketingový mix, podpora prodeje a její for-my. V praktické části práce budou pak blíže specifikovány …more
Abstract:
This work deals with selecting the best type of loyalty program for one of the largest to-bacco companies in the Czech Republic. It regards the right choice of forms of sales pro-motion in order to be beneficial not only for the company itself but also for the end-consumer. The theoretical part describes marketing mix, sales promotion and its forms. In the practical part, this thesis focuses on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Miloslav Dočkal

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KRČKOVÁ, Soňa. Věrnostní program pro firmu Valmont CR, spol. s r.o.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe