Věrnostní program pro firmu Valmont CR, spol. s r.o. – Soňa KRČKOVÁ
Soňa KRČKOVÁ
Bakalářská práce
Věrnostní program pro firmu Valmont CR, spol. s r.o.
Loyalty Programme for the Company Valmont CR, spol. s r.o
Anotace:
Tato práce se bude zabývat zvolením nejlepšího typu věrnostního programu pro jednu z největších tabákových společností v České republice. Jde o správný výběr formy podpory prodeje tak, aby byla prospěšná nejen pro samotnou společnost ale i pro koncového spotře-bitele. V teoretické části bude popisován marketingový mix, podpora prodeje a její for-my. V praktické části práce budou pak blíže specifikovány …víceAbstract:
This work deals with selecting the best type of loyalty program for one of the largest to-bacco companies in the Czech Republic. It regards the right choice of forms of sales pro-motion in order to be beneficial not only for the company itself but also for the end-consumer. The theoretical part describes marketing mix, sales promotion and its forms. In the practical part, this thesis focuses on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRČKOVÁ, Soňa. Věrnostní program pro firmu Valmont CR, spol. s r.o.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Význam věrnostních programů v CRM obchodních společností
Denisa Veselá -
Optimalizace UI mobilní aplikace pro podporu prodeje
Marián Čepa -
Mobilní aplikace pro podporu prodeje
Patrik Valuch -
Návrh a implementace mobilní aplikace pro podporu prodeje medu
Jakub Sadílek -
Analýza a návrh SSBI aplikace pro podporu plánování výroby a prodeje polyolefinů
Agnieszka Miklas -
Využití mobilních aplikací na podporu prodeje v kavárně The Fresh Bar
Nikol Sokolová -
Webová aplikace pro podporu prodeje elektroinstalačního materiálu
Pavel Vojtěch