Sebastian Jacques
Diplomová práce
Koncert: jiná forma divadla
Concert: another form of theatre
Anotace:
Diplomová práce Koncert: jiná forma divadla argumentuje, že koncert populární hudby může být vnímán jako jeden z mnoha divadelních tvarů. Hledá paralely mezi oběma formami a s pomocí rozhovorů, příkladů a analýzou aspektů obou forem nachází způsoby, kdy do koncertu proniká divadlo, případně teatralita, a do divadla koncert a hudba.Abstract:
This thesis called Concert: another form of theatre, argues that a popular music concert or gig can be viewed as one of many styles of theatre. It searches for parallels between both forms of expression and with the help of interviews, examples and the analysis of various aspects of both art forms investigates ways with which concert can be transported into theatre and vice-versa.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/16635
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2021
- Vedoucí: Vratislav ŠRÁMEK
- Oponent: Lukáš JIŘIČKA
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 9. 2022 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Herectví alternativního a loutkového divadla
Práce na příbuzné téma
-
Výchovné koncerty přibližující hudbu mladým posluchačům
Kateřina Blahová -
Giovanni Paisiello - generálbasový traktát Regole per bene accompagnare a aplikace na jeho cembalové koncerty v kontextu hudby druhé poloviny 18. století
Martin Hroch -
Světové houslové koncerty a jejich místo v současné hudební praxi
Dennis Schneiderka -
Koncerty v kostelech jako marketingový fenomén
Lucia Benková