Sebastian Jacques
Master's thesis
Koncert: jiná forma divadla
Concert: another form of theatre
Abstract:
Diplomová práce Koncert: jiná forma divadla argumentuje, že koncert populární hudby může být vnímán jako jeden z mnoha divadelních tvarů. Hledá paralely mezi oběma formami a s pomocí rozhovorů, příkladů a analýzou aspektů obou forem nachází způsoby, kdy do koncertu proniká divadlo, případně teatralita, a do divadla koncert a hudba.Abstract:
This thesis called Concert: another form of theatre, argues that a popular music concert or gig can be viewed as one of many styles of theatre. It searches for parallels between both forms of expression and with the help of interviews, examples and the analysis of various aspects of both art forms investigates ways with which concert can be transported into theatre and vice-versa.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/16635
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2021
- Supervisor: Vratislav ŠRÁMEK
- Reader: Lukáš JIŘIČKA
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 9. 2022 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMaster programme / field:
Dramatická umění / Herectví alternativního a loutkového divadla
Theses on a related topic
-
Výchovné koncerty přibližující hudbu mladým posluchačům
Kateřina Blahová -
Giovanni Paisiello - generálbasový traktát Regole per bene accompagnare a aplikace na jeho cembalové koncerty v kontextu hudby druhé poloviny 18. století
Martin Hroch -
Světové houslové koncerty a jejich místo v současné hudební praxi
Dennis Schneiderka -
Koncerty v kostelech jako marketingový fenomén
Lucia Benková