Obchodní zástupci jako konkurenční výhoda na trhu se stavebninami – Sabina TRČOVÁ
Sabina TRČOVÁ
Bakalářská práce
Obchodní zástupci jako konkurenční výhoda na trhu se stavebninami
Sales Representatives as a Competitive Advantage in the Construction Materials Market
Anotace:
Podstatou bakalářské práce je zhodnotit vliv obchodních zástupců vybraného prodejce stavebnin na jeho úspěšnost a konkurenceschopnost. Na základě analýzy denních činností, náboru, vzdělávání prodejců, systému motivace, odměňování, procesu tvorby cenových nabídek a ostatních zjištěných poznatků aplikovaných ve vybraném podniku jsou zpracována doporučení pro ostatní firmy působící na trhu se stavebninami …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate and prove impact of sales representatives on success and competitiveness in selected company Stavebniny DEK Ltd. which is the major dealer of construction materials in the Czech Republic. The work is based on analysis of daily activities of sales representatives, their job description, influence on sale and company's approach to recruitment and valuation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRČOVÁ, Sabina. \textit{Obchodní zástupci jako konkurenční výhoda na trhu se stavebninami}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/f83q7f/.
Jak správně citovat práci
TRČOVÁ, Sabina. Obchodní zástupci jako konkurenční výhoda na trhu se stavebninami. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Faktory podmiňující chování zákazníků společnosti působící na trhu se stavebninami
Adam Altman -
Analýza konkurence České pojišťovny v oblasti pojištění motorových vozidel
Veronika MIKELOVÁ -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Event marketing pro internetový obchod Fadee.cz
Jakub Večeřa -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
Návrh koncepce podpory prodeje ve fashion marketingu pro obchod se spodním prádlem
Andrea Šebíková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková
Název
Vložil
Vloženo
Práva