Bc. Kateřina Salajková

Diplomová práce

Sports Marketing after the Financial Crisis

Sports Marketing after the Financial Crisis
Abstract:
This thesis analyzes the concept of sports marketing under the influence of the Financial Crisis. It consists of the two parts – theoretical and practical. Theoretical part gives the explanation of the sports marketing as well as the Financial Crisis. The Financial Crisis brought many problems concerning getting sponsorships and public subsidies for sports. The impact of the Crisis on sports sectors …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
  • Oponent: Ing. Tomáš Poucha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.