Sports Marketing after the Financial Crisis – Bc. Kateřina Salajková
Bc. Kateřina Salajková
Diplomová práce
Sports Marketing after the Financial Crisis
Sports Marketing after the Financial Crisis
Abstract:
This thesis analyzes the concept of sports marketing under the influence of the Financial Crisis. It consists of the two parts – theoretical and practical. Theoretical part gives the explanation of the sports marketing as well as the Financial Crisis. The Financial Crisis brought many problems concerning getting sponsorships and public subsidies for sports. The impact of the Crisis on sports sectors …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lyhlo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Oponent: Ing. Tomáš Poucha
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.