Cesta k autorské inscenaci se středoškolskou skupinou – Kristina Lisa Hamerská
Kristina Lisa Hamerská
Bakalářská práce
Cesta k autorské inscenaci se středoškolskou skupinou
The Journey to an Authorial Play with a Highschool Collective
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá cestou tvorby autorské inscenace se skupinou pěti středoškolských studentů v rámci studentského divadelního souboru UnderZ při Gymnáziu Na Zatlance v Praze. Práce mapuje celý proces vzniku autorské inscenace. Popisuje postup od prvotního nalezení tématu, co nejvěrnějšímu specifické skupině a věku, přes způsob získávání a sběru materiálu korespondujícího s tématem až …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the way of creating an original play with a group of five high school students within the student theatre group UnderZ at the Gymnasium Na Zatlance in Prague. The thesis maps the whole process of creating an original performance. It describes the process from the initial search for a theme, as true to the specific group and age as possible, through the method of gathering …víceKlíčová slova
autorská inscenaceKlíčová slova
procesKlíčová slova
divadelní improvizaceKlíčová slova
výpověďKlíčová slova
osobní téma
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18420
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2023
- Vedoucí: Karel VOSTÁREK
- Oponent: Mariana ČÍŽKOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 9. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program:
Dramatická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Dialogické jednání, improvizace a já
Filip Karda -
Improvizace jako divadlo
Filip Teller -
Herní improvizace lidí s těžkým zrakovým postižením
Renata Laňková -
Vyučovací hodina současného tance s využitím principů techniky Josého Limóna a kontaktní improvizace pro středně pokročilé ve vzdělávacím systému základních uměleckých škol.
Eva Křenková -
Písňová improvizace
Matouš Adam -
Obhajoba absolventské role: Babička (Inscenace: Děloha)
Petr Hanák -
Realizace divadelní inscenace pro seniory a její přínos studentům sociální pedagogiky
Michaela STOSZKOVÁ -
Divadelní inscenace „Králova řeč“ v podání činoherního souboru Národního divadla Brno
Marie Koubová