Kateřina Kaňovská

Bakalářská práce

Destinační marketing města Benátky

Destination marketing of the city of Venice
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je popsání a zhodnocení destinačního marketingu v konkrétní destinaci Benátky. Teoretická část se bude zabývat problematikou destinačního marketingu, jeho hlavními prvky a funkcemi a také samotným vývojem turistické destinace. Teoretické znalosti budou následně aplikovány v praktické části. Praktická část nejprve vymezí destinaci, popíše její hlavní subjekty a spolupráci …více
Abstract:
The main goal of the bachelor thesis is to describe and evaluate destination marketing in a specific destination - Venice. The theoretical part will deal with the issue of destination marketing, its main elements and functions, as well as the development of the tourist destination. Theoretical knowledge will then be applied in the practical part. The practical part first defines the destination, describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON