Kateřina Kaňovská
Bachelor's thesis
Destinační marketing města Benátky
Destination marketing of the city of Venice
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je popsání a zhodnocení destinačního marketingu v konkrétní destinaci Benátky. Teoretická část se bude zabývat problematikou destinačního marketingu, jeho hlavními prvky a funkcemi a také samotným vývojem turistické destinace. Teoretické znalosti budou následně aplikovány v praktické části. Praktická část nejprve vymezí destinaci, popíše její hlavní subjekty a spolupráci …moreAbstract:
The main goal of the bachelor thesis is to describe and evaluate destination marketing in a specific destination - Venice. The theoretical part will deal with the issue of destination marketing, its main elements and functions, as well as the development of the tourist destination. Theoretical knowledge will then be applied in the practical part. The practical part first defines the destination, describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
- Reader: Petra Koudelková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků